Sunday, February 2, 2014

Kolm pakaselist suusapäeva Piiril.

Pelgulinna Gümnaasiumi õpilased väisasid juba kolmandat aastat talvisel suusa- ja uisuveerandil Lõuna- Eesti imeilusa loodusega Piiri puhke- ja spordibaasi. Eesmärgiga veeta aega sportlikult ja kultuurselt. Ka sel aastal, kuigi lund nappis, ei tulnud kummagist meelelahutusalast, mis kokku annab kehakultuurlase, puudust. Kavas oli suusatamine nii murdmaa kui ka mägisematel aladel, kelgutamine plakatil ja kelgul. Õhtuprogramm nägi ette gruppides Piiriteemaliste luuletuste loomist ning 11. klassi tüdrukute ettevalmistatud lõbusat sõnamängu, millele järgnes disco. Järgmise päeva hommik ei olnud magamiseks kellelegi. Kõik õpilased kogunesid murdmaarajale, et kehalise kasvatuse tunni raames endale üks õpilaste lemmik hinne saada.

Siinkohal valik Piiri salme:


LUMEHELBED PIIRIL.
Piiril talvel hea,
suusatama peab.
Iga nurga taga mägi,
mina täna tähti nägin.
Lumi tihedalt on puul,
õues puhub kõva tuul.


PIIRI PRIIUS.

Piiril suusatada hea,
seda mina juba tean.
Lund ei ole palju siin,
mulle meeldib lehmapiim.
Suvel päikest Piiril palju,
lapsed teevad palju nalju.

PIIRI.
Eile läksin Piirile,
kaasa võtsin suusad veel.
Mäest alla läksin kiiruga,
suure siiru-viiruga.
Potsatusest mäes on auk,
vastu peput käis üks pauk.
Siis olin taguotsani ma maas,
järgmisel aastal olen siin TAAS!

No comments: